Českobratrská církev evangelická

Nabídka práce: asistent/ka vedení církve

Spread the love

Jsme druhou největší církví v České republice, společenství lidí, ve kterém každý může svobodně hledat cestu k sobě, ostatním i Bohu a spoluutvářet tak lepší svět kolem nás. Našimi hodnotami jsou otevřenost, odpovědnost, solidarita a svoboda svědomí. Kromě evangelických sborů jsme zřizovatelem Diakonie ČCE a škol Evangelické akademie.

Asistent/ka vedení církevní kanceláře
Staňte se součástí vedení Evangelické církve a podílejte se na rozvoji našich aktivit u nás i v zahraničí.
Máte zkušenosti s vedením kanceláře, s organizací práce vedoucího? Baví vás organizovat program, spoluorganizovat setkávání, konference, interní akce nebo pořizovat zápisy, a hlavně hlídat plnění úkolů? Rádi mluvíte německy a anglicky?
Pokud ano, máme pro vás opravdu skvělou příležitost! Neváhejte a čtěte dál…

Českobratrská církev evangelická

Hledáme lidsky zralého člověka, který povede převážně agendu vedoucího kanceláře a bude se podílet i na dalších administrativních činnostech spojených s vedením úřadu včetně komunikace s českými a zahraničními partnery.

Co vás čeká

  • Administrativní podpora vedoucího kanceláře a jeho úřadu, aby bylo vše rychle a včas vyřešeno
  • Příprava a podpora jednání s českými i zahraničními partnery a návštěvami
  • Podpora nárazových a opakujících se produkčních prací kanceláře
  • Tvorba formulářů a dotazníků, obsluha CRM systému, podpora e-shopu, aktualizace dat na webech a další drobná technická podpora
  • Zajištění a péče o základní vybavení kanceláře z hlediska darů a upomínkových předmětů
  • Proklientská komunikace s příchozími do kanceláře a nabízení podpory návštěvám
  • Co od vás očekáváme
  • Minimálně 3 roky praxe na pozici vedoucí kanceláře či administrativní podpory
  • Dobrou znalost angličtiny a výhodou i základní znalost němčiny
  • Pozitivního ducha pro tým, základní orientaci v církevním prostředí a soulad s hodnotami církve
  • Vysokou míru pečlivosti, profesionality, lidskosti a ochoty se učit
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel); řidičský průkaz sk. B výhodou

  • Co vám nabízíme
  • Příjemný pracovní tým v samém centru Prahy
  • Přátelské prostředí respektující lidskou různost, která nás obohacuje
  • Malé kanceláře klidného typu, žádný openspace
  • Pracovní poměr na plný úvazek
  • Mzdové ohodnocení na odpovídající úrovni
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření, příspěvek stravování a další benefity

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *